Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
nastygirl
Publicité
Archives
21 septembre 2006

אני = أني =انا אתה =أتا=انت כן=كين=نعم לא=لو=لا

אני = أني =انا



אתה =أتا=انت



כן=كين=نعم



לא=لو=لا



שלום=شلوم=مرحبا



מה שלומך=ما شلومخ= كيف حالك



מה נשמע=ما نشمع= شو الوضع



שמי הוא=شمي هوو=اسمي هو

תודה רבה =تودا ربا =شكرا جزيلا



סלח לי=سلح لي= عفوا



בוקר טוב=بوكر طوف=صبح الخير



ערב טוב=عرف طوف=مساء الخير



לילה טובה=ليلى طوفا=تصبح على خير



בבקשה=بفكشا=من فضلك



אני מצטער=أني متستعر=انا اسف



יום=يوم=يوم


יום ראשון=يوم راشون=يوم الاحد



יום שני=يوم شني=يوم الاثنين



יום שלישי=يوم شليشي=يوم الثلاثاء



יום רביעי=يوم رفيعي=يوم الاربعاء



יום חמישי=يوم حميشي=يوم الخميس



יום ששי=يوم ششي=يوم الجمعة



יום שבת=يوم شبت=يوم السبت



שמולה=سمولا=شمال



ימין=يمين=يمين



היכן אני יכול למצור=هيخن أني يخول لمتسور=وين بقدر القى



האם אתה יודע=هأم أتا يودع=انت بتعرف؟



האם אתה יכול לעזור לי=هأم أتا يخول لعزرو لي=بتقدر تساعدني



היכן הוא= هيخن هوو=وين هو



אני מחפש=أني محبش=انا بفتش



אתה יכול להגיד לי=أتا يخول لهكيد لي=بتقدر تقول لي



בעלי=بَعلي=جوزي



אשתך=اشتخ=زوجتك



בתו=بتو=بنته



בננו=بننو=ولدنا



ילדיך=يلديخا=اولادك



גבר=كفر=رجل



אשה=ايشا=امراه



נערה=نعرا=صبيه



נער=ناعر=شاب

סבתא=سفتا=جده



סבא=سابا=جد



דודה=دودا=عمه/خاله



דוד=دود=عم/خال



אמא=ايما=ام



אבא=آبا=اب



אח=اح=اخ



אחות=احوت=اخت



חברים=حفريم=اصدقاء



קרובים=كروفيم=قرايب

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité